Dag 4: Op bezoek bij een school

15 mei 2018 - Iten, Kenia

Vandaag gaan we op bezoek bij een lagere school waar er hulp van Unicef voor schoon water en sanitair gezorgd is. Na een bustocht van 2 uur, de school staat in een andere county, komen we aan. Toen we het schoolterrein op reden werden we welkom geheten door bijna 600 enthousiaste leerlingen. We krijgen een paar mooie toespraken, een bezichtiging van de aangelegde faciliteiten, een demonstratie van het Football for Wash programma en een aantal optredens van de leerlingen. Tussendoor willen de kids heel veel handen schudden en high fives geven met ons. Uit alles blijkt dat het werk van Unicef hier erg wordt gewaardeerd. Goed om met eigen ogen te zien dat het gedoneerde geld goed besteed gaat worden! Vlak voordat we terug gaan breekt een enorme tropische regenbui uit. Als we daarna wegrijden komen we met ons busje niet veel later helemaal vast te zitten in de modder. Het duurde even maar een paar behulpzame mensen in de buurt hebben ons toch vrij snel weer op weg geholpen voor een paar Keniase shillingen.

1. Ammar:
    15 mei 2018
    Lekker bezig Teun
  2. Léon:
    16 mei 2018
    Heel veel succes!
  3. Liesbeth:
    23 mei 2018
    Zo fijn dat er altijd mensen zijn om te helpen 😉 Mooie ervaringen, Teun!