Dag 5: Trainen met de toppers!

16 mei 2018 - Iten, Kenia

Vanochtend stond de laatste en rustige training op het programma. En niet zomaar een training, want deze werd gegeven door Marius “I love Rotterdam” Kipserem, de winnaar van de Rotterdam marathon 2016! En even later kwam ook Kenneth Kipkemoi even helpen, voor wie het niet weet, hij is de winnnaar van de Rotterdam marathon 2018! Deze twee hele relaxte en sympathieke dertigers wonen (niet helemaal toevallig) in Iten. Ze demonstreerden op een 400 meter baan op welke snelheid ze gemiddeld een marathon lopen. Ik heb geeneens een poging gedaan ze 100 meter bij te houden. Een aantal mensen in de groep deden wel een poging waarin een enkeling het toch wel een ronde volhield. Maar dan te bedenken dat zij dat meer dan 100 rondjes achterelkaar doen. Graag wil ik alle donateurs hartelijk bedanken, de 8000 euro grens is dankzij jullie overschreden. En voor de totale groep is nu al meer dan 150.000 euro binnengekomen voor Unicef, echt heel mooi!

1. Danny:
    16 mei 2018
    Geweldige trip tot nu toe Teun!
    tof om zo te volgen. veel plezier en succes!
  2. Helene:
    16 mei 2018
    Leuk zo de verhalen te lezen en volgen, joh! Moet een hele gave belevenis zijn, die je nog lang zal bijblijven. Heel veel succes en geniet ervan!
  3. Rini71:
    16 mei 2018
    Bij die laatste foto kreeg ik onbewust opeens trek in een Oreo koekje!! 😉
  4. Debbie:
    17 mei 2018
    Leuk Teun. Heel veel succes.
  5. Teun:
    17 mei 2018