Welkom op mijn reisblog!

8 mei 2018 - Zoetermeer, Nederland

Welkom op mijn reisblog bij Reislogger! Ik ga deze website gebruiken om iedereen op de hoogte te houden van mijn reis naar Kenia van 12 t/m 20 mei 2018. Met een groep van 30 hardlopers gaan we meedoen met de Unicef Rift Valley Marathon Experience 2018 in Rift Valley, het Mekka voor de hardlopers. Unicef organiseert dit evenement om geld bijeen te brengen voor het aanleggen van schoonwater en sanitair op scholen in Kenia. Hiervoor is inmiddels al een groot bedrag ingezameld. Maar hoe meer hoe beter want er zijn nog veel scholen waar schoon water ontbreekt. Dan de marathon. Dat is 42 km rennen over een parcours op gemiddeld 2200 meter hoogte, met honderden meters hoogteverschil, ijle lucht en bij Keniase temperaturen! Kortom, heel zwaar. Gelukkig helpt het warme weer in Nederland om vast te wennen aan de temperatuur :-)

Kom dus snel een keertje terug voor de nieuwste reisverhalen en foto’s. Wil je gemakkelijk op de hoogte blijven van mijn belevenissen? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst!

Voor meer achtergrond zie het interview met mij in ProRun: https://www.prorun.nl/borntorun/BornRunners/unicef-rift-valley-marathon-wauw-waanzinnig-gaaf/

Help je mee met een donatie? Dat kan via: https://helpmee.unicef.nl/riftvalley/2-5352

1. Reislogger:
    8 mei 2018
    Welkom bij Reislogger! We wensen je veel plezier op reis!
  2. Marco:
    9 mei 2018
    Wat ontzettend stoer dit! Heel veel succes, Teun! 👊🏻
  5. Hans:
    13 mei 2018
    Succes man!! enne... niet te hard van start!